Obuke

Naše obuke

Nudimo više od 24 obuke sa našim stručnim timom, pružajući praktično usavršavanje i sertifikate priznate širom sveta. Pridružite se našim obukama i unapredite svoje veštine

Upravljanje dizel motorima 2

Trajanje: 1 radni dan
Cena: 145 €
Noćenje: 35 € (sa doručkom)

* U cenu su uključeni ručak i prateća literatura.
** Trenutno ne postoji termin za ovu obuku. Ukoliko želite da je pohađate, prijavite se kako bismo u skoroj budućnosti mogli da organizujemo termine.
Zainteresovan sam

Šta ćete naučiti?

U preko 80% slučajeva, uzrok otkaza turbopunjača se ne traži, što dovodi do ponovnih otkaza. Dijagnostika sistema za ubrizganje ponekad može biti prilično komplikovana, ali pravim merenjima i analizom signala proces se značajno pojednostavljuje?

Zašto je ovo važno?

Cena turbopunjača i velikog broja komponenti sistema za ubrizgavanje je jako visoka. Pravilna i tačna dijagnostika su od presudne važnosti u ovom slučaju.

Kako će ovo predavanje poboljšati vaš rad?

Pogrešna dijagnostika u bilo kom delu sistema Common Rail dizel motora, može biti jako skupa, a može dovesti i do uzročnih, takođe jako skupih otkaza. Pravilna dijagnostika, pravovremena analiza uzroka otkaza i ispravna popravka, štede jako puno vremena i novca.

Sadržaj obuke

Obuka je pre svega namenjena polaznicima koji su završili prvi deo obuke za upravljanje dizel motorima, a cilj je produbljivanje znanja i primena napredne dijagnostike pri radu sa ovim sistemima, a prevashodno sa turbopunjačima, diznama i protokomerima nove generacije.

Teorijski deo (30%)

– Tipovi i vrste turbopunjača (Wastegate, VTG, Bi-Turbo…);
– Princip rada, parametri, temperature, protok ulja, kontrola;
– Sistemi koji utiču na rad turbopunjača;
– Analiza otkaza i uzroka otkaza turbopunjača;
– Vakuumska, električna i elektronska kontrola rada turbopunjača;
– Princip rada različitih tipova dizni;
– Princip rada različitih tipova MAF senzora;
– Novi tipovi grejača sa piezo elementima;

Praktični deo (70%)

– Ispitivanje i dijagnostika parametara koji utiču na rad turbopunjača;
– Ispitivanje zaptivenosti turbopunjača;
– Provera dizni:
– Merenjem povratnog voda
– Preko korekcija
– Vakuum pumpom
– Merenjem naponskih i strujnih signala osciloskopom
– Analiza signala i prilikom različitih otkaza dizni
– Merenjem signala senzora pritiska osciloskopom
– Princip rada i električne veličine PSG grejača
– Merenje i analiza pritiska u cilindru tokom rada motora.