Obuke
Naše obuke
Nudimo više od 24 obuke sa našim stručnim timom, pružajući praktično usavršavanje i sertifikate priznate širom sveta. Pridružite se našim obukama i unapredite svoje veštine
Upravljanje benzinskim motorima 2
Trajanje: 1 radni dan
Cena: 145 €
Noćenje: 35 € (sa doručkom)
* U cenu su uključeni ručak i prateća literatura.
** Trenutno ne postoji termin za ovu obuku. Ukoliko želite da je pohađate, prijavite se kako bismo u skoroj budućnosti mogli da organizujemo termine.
Zainteresovan samŠta ćete naučiti?
Sistem za paljenje i sama svećica su relativno jednostavne konstrukcije, ali sama svećica ako se pravilno posmatra i ako se pravilno analiziraju signali sa komponenti sistema paljenja može predstavljati najbolji “senzor” na motoru. Zbog samog položaja i načina rada, svećica i sistem za paljenje predstavljaju najbolji izvor informacija o tome šta se događa u cilindru i kakvo sagorevanje imamo.
Zašto je ovo važno?
Pravilna interpretacija parametara kontrole pretpaljenja, senzora detonacije i rada primara i sekundara umnogome olakšava pronalazak kvara ili nepravilnosti u radu motora.
Kako će ovo predavanje poboljšati vaš rad?
Jednostavnim merenjam signala i njihovom pravilnom interpretacijom, moguće je lako otkriti različite probleme u sistemu paljenja, ubrizgavanja ali i mehaničke probleme bez potrebe za rastavljanjem motora ili komponenti. Problem sa kablovima, bobinama, svećicama, prebogatom ili presiromašnom smešom, nedostatkom kompresije i problem sa hlađenjem se jednostavno mogu defektovati ukoliko se poznaju fizički princip rada i ukoliko se razumeju vrednosti koje se lako i brzo mogu izmeriti.
Sadržaj obuke
Nakon kraćeg teorijskog dela, radi se dijagnostika različitih sistema paljenja. Analiza signala sa osciloskopa i dobijenih rezultata.
Teorijski deo (30%)
– Zadatak sistema paljenja;
– Različiti sistemi paljenja;
– Komponente sistema paljenja;
– Fizički principi;
– Električne šeme.
Praktični deo (70%)
– Ispitivanje i dijagnostika različitih Sistema paljenja;
– Ispitivanje konvencionalnih sistema sa jednom bobinom;
– Ispitivanje konvencionalnih sistema sa dvostrukom bobinom;
– Analiza signalaosciloskopom;
– Analiza IGT signala, primara i sekundara;
– Dijagnostika sistema primenom različitih test metoda i alata.