ŠTA DO SADA NISTE ZNALI, A ŠTO ĆE VAM
UNAPREDITI POSLOVANJE?
Šta raditi kada na instrument tabli sijaju sve lampice, a dijagnostički uređaj ne može da se poveže na vozilo? Zašto nemamo komunikaciju sa nekom kontrolnom jedinicom?
Zašto je ovo važno?
Da bismo na današnjim vozilima imali ispravno funkcionisanje svih komponenti i kontrolnih jedinica, neophodno je da im se obezbedi dobra komunikacija.
Kako izgleda
obuka?
Praktičnim radom i merenjima na vozilima i specijalnim trening maketama, različitih komunikacijskih protokola stiču se neophodna znanja za razumevanje i dijagnostiku komunikacijske mreže. Tokom praktičnog rada učesnici obuke će rešavati različite vrste kvarova i otkaza na CAN i LIN bus-u.
Kako ćete posle ovog predavanja
postati bolji na poslu?
Problem u komunikacijskim vodovima može dovesti do mnogobrojnih problema na vozilu, od gubitka rada pojedinih funkcija do nemogućnosti startovanja i korišćenja vozila. Nažalost, nestručna popravka može ove probleme samo povećati.
teoretski deo
30
- Identifikacija komponenti i kontrolnih jedinica na komunikacijskoj mreži;
- Princip rada komunikacijskog protokola;
- Način prenošenja informacija na komunikacijskoj mreži.
praktični deo
70
- Fizičke veličine i njihovo merenje;
- Interpretacija izmerenih signala sa komunikacijske mreže;
- CAN B (komforni bus), princip rada, fizičke veličine i merenja;
- Dijagnostika otkaza na CAN B bus mreži;
- Dijagnostika pojedinačnih otkaza na CAN B bus mreži;
- Dijagnostika potpunog otkaza CAN B bus mreže;
- CAN C (pogonski) bus, princip rada, fizičke veličine i merenja;
- Dijagnostika otkaza pojedinačnih komponenti na CAN C mreži;
- Dijagnostika potpunog otkaza CAN C mreže;
- LIN bus, princip rada, fizičke veličine i merenja;
- Otkazi komponenti i celokupnog sistema LIN bus mreže.