Obuke

Naše obuke

Nudimo više od 24 obuke sa našim stručnim timom, pružajući praktično usavršavanje i sertifikate priznate širom sveta. Pridružite se našim obukama i unapredite svoje veštine

Tretman izduvnih gasova

Trajanje: 1 radni dan
Cena: 145 €
Noćenje: 35 € (sa doručkom)

* U cenu su uključeni ručak i prateća literatura.
** Trenutno ne postoji termin za ovu obuku. Ukoliko želite da je pohađate, prijavite se kako bismo u skoroj budućnosti mogli da organizujemo termine.
Zainteresovan sam

Šta ćete naučiti?

Pored već poznatog sistema recirkulacije izduvnh gasova, poslednjih godina se kao standard uvodi i EGR sistem niskog pritiska. Da li znate kako on funkcioniše i kako se dopunjuje sa EGR sistemom visokog pritiska. Kako radi i kako može da se proveri DOC ili SCR katalizator? Koji sve sistemi i koje komponente utiču na rad sistema filtera čestica bez aditiva? Kada je vreme za regeneraciju, kada za čišćenje, a kada je neophodna zamena DPF filtera? Kako funkcioniše sistem DPF-a sa aditivom i šta sve može dovesti do problema u njegovom funkcionisanju? Kako ispitati širokopojasni O2 senzor, kako NOx senzor? Kada se može odraditi regeneracija, a kada će ona biti prekinuta? Zašto je neka greška upisana u kontrolnu jedinicu i da li je uvek regeneracija rešenje?

Zašto je ovo važno?

Sa pooštravanjem normi emisije izduvnih gasova, savremeni automobili su prinuđeni da sa sobom nose pravu malu hemijsku laboratoriju sa zadatkom smanjenja emisije štetnih gasova i čestica. Sam sistem je postao jako kompleksan, komponente skupe, a dijagnostika komplikovana i zahtevna.

Kako će ovo predavanje poboljšati vaš rad?

Sa usložnjavanjem ovih sistema i njihovom sve većom kompleksnošću, dijagnostika postaje sve zahtevnija i vreme potrebno za rešavanje problema sve duže. Dobro poznavanje sistema omogućava bržu dijagnostiku, uštedu vremena i eliminaciju nepotrebne zamene skupih delova sistema.

Sadržaj obuke

Opis rada svih komponenti i sitema koji utiču na tretman izduvnih gasova, dijagnostika sistema i komponenti, praćenje parametara i ispitivanje.

Teorijski deo (30%)

– EGR sistem niskog pritiska: princip rada, komponente;
– DOC katalizator;
– SCR katalizator;
– DEF (Diesel Exhaust Fluid – AdBlue): princip rada, komponente, zadatak, senzori i aktuatori u sistemu NOx sensor;
– DPF filter, sistem sa i bez aditiva.

Praktični deo (70%)

– Ispitivanje EGR sistema praćenjem parametara sa kontolne jedinice;
– Ispitivanje rada katalizatora na autu;
– vIspitivanje rada katalizatora van auta;
– Provera parametara vezanih za rad DPF sistema;
– Provera rada senzora diferencijalnog pritiska;
– Analiza karakterističnih grešaka;
– Resetovanje i adaptacija sistema.