Obuke

Naše obuke

Nudimo više od 24 obuke sa našim stručnim timom, pružajući praktično usavršavanje i sertifikate priznate širom sveta. Pridružite se našim obukama i unapredite svoje veštine

Upravljanje benzinskim motorima 1

Trajanje: 2 radna dana
Cena: 300 €
Noćenje: 35 € (sa doručkom)

* U cenu su uključeni ručak i prateća literatura.
** Trenutno ne postoji termin za ovu obuku. Ukoliko želite da je pohađate, prijavite se kako bismo u skoroj budućnosti mogli da organizujemo termine.
Zainteresovan sam

Šta ćete naučiti?

Da li znate kako da dijagnostikujete katalizator merenjem signala sa lambda sonde? Šta sve može biti uzrok nepravilnog sagorevanja i kako najjednostavnije naći problematičnu komponentu?

Zašto je ovo važno?

Prvi sistemi ubrizgavanja goriva su bili mehanički, nakon toga se pojavljuju kombinacije mehaničkih i elektronskih, dok se danas koristi samo elektronsko ubrizgavanje goriva. Sistemi ubrizgavanja dele se prema mestu ubrizgavanja na sisteme za pojedničano ubrizgavanje u usisni vod, usred usisnog ventila i sisteme za centralno ubrizgavanje u zajednički usisni kolektor. Imajući u vidu da se gorivo ubrizgava u usisni vod, ispred usisnog ventila, gde se obrazuje i radna smeša, ovi sistemi su indirektni. Krajem prošlog veka razvio se i sistem direktnog ubrizgavanja u samom cilindru motora.

Kako će ovo predavanje poboljšati vaš rad?

Pojavom strožih zakona za emisiju izduvnih gasova sistemi ubrizgavanja postaju sve složeniji i kompleksniji, a broj komponenti sistema koje imaju direktan ili indirektan uticaj na ubrizgavanje se svakodnevno povećava. Pravilna, brza i efikasna dijagnostika ovakvih sistema zahteva izuzetno znanje iz raznih oblasti i poznavanje različitih sistema. Poznavanje rada sistema i mogućnosti dijagnostike zahtevaju konstantno i redovno usavršavanje.

Sadržaj obuke

Za pravilnu i uspešnu dijagnostiku sistema ubrizgavanja potrebno je poznavanje svih ulaznih i izlaznih signala, kao i komponenti koje učestvuju u radu sistema.

Teorijski deo (30%)

– Dijagnostika i testiranje hidrauličnih komponenti sistema za ubrizgavanje;
– Određivanje vremena ubrizgavanja u raznim uslovima rada.

Praktični deo (70%)

– Ulazni signali u kontrolnu jedinicu motora;
– Dijagnostika i uticaj pojedinačnih komponenti sistema;
– Otvorena i zatvorena petlja korekcije ubrizgavanja goriva;
– Dijagnostika O2 senzora i katalizatora
– Strategije rada kontrolne jedinice motora
– Adaptacije i uticaj na rad;
– Dijagnostika senzora i aktuatora koji utiču na ubrizgavanje;
– Signali sa dizni i njihova interpretacija.