Obuke
Naše obuke
Nudimo više od 24 obuke sa našim stručnim timom, pružajući praktično usavršavanje i sertifikate priznate širom sveta. Pridružite se našim obukama i unapredite svoje veštine
Menadžment radionica
Trajanje: 2 radna dana
Cena: 300 €
Noćenje: 35 € (sa doručkom)
* U cenu su uključeni ručak i prateća literatura.
** Trenutno ne postoji termin za ovu obuku. Ukoliko želite da je pohađate, prijavite se kako bismo u skoroj budućnosti mogli da organizujemo termine.
Zainteresovan samŠta ćete naučiti?
Kako optimizovati i unaprediti procese rada u servisu. Kako osmisliti, proceniti i analizirati moguću ponudu novih usluga u servisu?
Zašto je ovo važno?
Komunikacija između onoga ko pruža uslugu (servisa) i onoga koji te usluge želi da koristi je prvi korak u ostavljanju profesionalnog utiska i pozitivne reakcije potencijalne mušterije. Dobra organizacija procesa unutar samog servisa značajno povećava efikasnost i smanjuje troškove poslovanja. Stalna briga o mušterijama i konstantno unapređenje i proširenje usluga je uslov opstanka na tržištu.
Kako će ovo predavanje poboljšati vaš rad?
Očekivanja mušterija su sve veća, a vozila sve kompleksnija, što vođenje servisa čini sve težim. Posao menadžmenta servisa nije samo da ispuni, nego i da prevaziđe očekivanja mušterija a da u isto vreme organizuje sve procese i prati sve parameter rada samog servisa. Dobra organizacija i adekvatno praćenje svih procesa u servisu je osnova dobrog i uspešnog poslovanja.
Sadržaj obuke
Obuka je koncipirana kao kombinacija predavanja, dijaloga i praktičnih vežbi u kojima se pronalaze razne moguće situacije u servisu i analiziraju mogući problemi rada i organizacije samog servisa.
Teorijski deo (100%)
– Procesi u radionici;
– Zakazivanje servisa;
– Prijem vozila;
– Aktivni prijem vozila i check lista;
– Radni nalog;
– Raspodela rada u servisu;
– Dijagnostika;
– Praćenje i evaluacija performansi servisa;
– Efikasnost;
– Produktivnost;
– Optimizacija rada;
– Komunikacija sa strankom u raznim procesima;
– Predaja vozila;
– Praćenje vozila.