Novosti

Aktuelno

Pratite naša obaveštenja o aktuelnim obukama, predstojećim događajima i najvažnijim novostima iz našeg centra

ECAP – Novi brend identitet!

Jedan od najzahtevnijih projekata u ovom periodu je bilo kreiranje novog brend identiteta za naš ECAP. Čitav poduhvat je započet dizajniranjem novog ECAP logoa.

Uprkos tome što nam je prvobitna ideja bila da pokažemo potpuno nov dizajn, došli smo do zaključka da je najbolje zadržati postojeće boje zbog prepoznatljivosti brenda.

Nekoliko faktora je uticalo na odluku da se promeni ECAP logo. Prvi jeste činjenica da je vremenom sve više i više servisa počelo da koristi veoma sličan logo. Ovo je uticalo na to da prethodni ECAP logo postane manje jedinstven i autentičan. Drugi razlog leži u tome što je prethodni logo, za većinu ljubitelja automobila, bio pozicioniran u pogrešnom smeru.

Najjednostavniji način da se opiše novi logo je da kažemo da se sastoji od jasne crvene linije automobila koja se završava tačkicama. Za onoga ko se razume u materiju, linija bi trebalo da asocira na električnu ploču. Pored toga, odlučili smo se za potpuno drugačiji font – Space Age. U poređenju sa prethodnim fontom, novi font je veći, zaobljeniji i moderniji. U trenutku kada smo odlučili da nam inspiracija budu električna ploča i dijagnostika, ovaj font je postao jasan izbor. Mogli bismo da kažemo da je ono što nas je najviše oduševilo činjenica da može da bude povezan sa svemirom i brzinom, i da pruža određeni dojam naučne fantastike.

Naša ideja je bila da pokažemo dizajn koji će ljudi videti kao progresivan i futuristički. Logo bi trebalo da opiše našu posvećenost profesionalizmu i edukaciji. Pored ovoga, trebalo bi da navede ljude da pomisle na elektroniku, mehaniku, električne automobile kao i industriju automobila onog momenta kada ga ugledaju.

Pored svega ovoga, odlučili smo da je pravo vreme da se redefiniše i ECAP slogan. Prethodni slogan – Obuke „Made in Germany“ – morao je da bude promenjen u novi, sofisticiraniji slogan: „Work smarter“. Razlog zašto smo uveli novi slogan jeste činjenica da on oslikava glavnu biznis ideju ECAP-a – Budi proaktivan, prijavi se na obuke i radi pametnije.